Verzenden documenten
Als uw inkomsten iedere maand wisselen, stuur uw loonstrook of (uitkerings)specificatie dan zo snel mogelijk op.
U heeft hierbij nodig:
- uw DigiD(externe link), als bewindvoerder eHerkenning(externe link) niveau 2.
- uw documenten digitaal (van papieren maakt u een scan of foto)
U kunt 1 soort document tegelijk naar ons sturen. Heeft u meer documenten voor ons? Gebruik het formulier dan nog eens.
Soorten documenten
U kunt dit formulier gebruiken voor een:
- Loonstrook
- Uitkeringsspecificatie (WW – ZW – WAO – enzovoort)
- Inkomensspecificatie (pensioenen, nabetalingen, enzovoort)
- Bon, nota of factuur voor bijzondere bijstand
- Bankafschrift
- Bewijs voor afhandelen van een aanvraag of voortzetting van een uitkering
- Iets anders
Post
Per post stuurt u documenten gratis (geen postzegel nodig) naar ons:
IJsselgemeenten
Sociale Zaken
Antwoordnummer 760
2900 WE Capelle aan den IJssel
Afspraak maken
Vind u het fijn wanneer er iemand met u meekijkt? Maak dan een afspraak. Dan kijkt een medewerker mee of u de juiste documenten inlevert. Ook kunt u dan aanvullende vragen stellen.
Neem altijd uw paspoort of ID-kaart mee, dan kunnen we ook uw specifieke gegevens erbij pakken.