Als uw inkomsten iedere maand wisselen, stuur uw loonstrook of (uitkerings)specificatie dan zo snel mogelijk op.

Verzend uw documenten

U heeft hierbij nodig:

U kunt 1 soort document tegelijk naar ons sturen. Heeft u meer documenten voor ons? Gebruik het formulier dan nog eens.

Soorten documenten

U kunt dit formulier gebruiken voor een:

  • Loonstrook
  • Uitkeringsspecificatie (WW – ZW – WAO – enzovoort)
  • Inkomensspecificatie (pensioenen, nabetalingen, enzovoort)
  • Bon, nota of factuur voor bijzondere bijstand
  • Bankafschrift
  • Bewijs voor afhandelen van een aanvraag of voortzetting van een uitkering
  • Iets anders

Post

Per post stuurt u documenten gratis (geen postzegel nodig) naar ons:

IJsselgemeenten
Sociale Zaken
Antwoordnummer 760
2900 WE Capelle aan den IJssel

Afspraak maken

Vind u het fijn wanneer er iemand met u meekijkt? Maak dan een afspraak. Dan kijkt een medewerker mee of u de juiste documenten inlevert. Ook kunt u dan aanvullende vragen stellen. 

Neem altijd uw paspoort of ID-kaart mee, dan kunnen we ook uw specifieke gegevens erbij pakken. 

Afspraak maken document inleveren