Gebruik Mijn Inkomen, geen e-mail

Mijn Inkomen is uw persoonlijke pagina op onze website. U kunt hier al uw gegevens bekijken en wijzigingen aan ons doorgeven. U kunt ook documenten uploaden. U logt in met uw DigiD. Wel zo veilig. Stuur geen e-mail met persoonlijke gegevens. Dat is niet veilig.

Schermafbeelding Mijn Inkomen
Schermafbeelding Mijn Inkomen

U vindt in Mijn Inkomen informatie over:
•    betalingen, die wij aan u deden (Uitkeringsspecificaties)
•    jaaropgaven
•    vakantiegeld, dat we voor u apart houden
•    schulden bij Sociale Zaken
•    contactpersonen, zoals uw casemanagers

Gebruik geen e-mail

Veel van onze e-mailadressen gebruiken we niet meer. Het is namelijk niet veilig om persoonlijke gegevens met e-mail te sturen. 

Wijzigingen doorgeven?

Wilt u een wijzigingen doorgeven in uw inkomen of situatie? Gaat u bijvoorbeeld aan het werk, verhuizen of op vakantie? Geef het door via Mijn Inkomen. U kunt meteen documenten meesturen.

Loonstrook of uitkeringsspecificatie inleveren?

Werkt u of krijgt u een andere uitkering? En moet u uw loonstrook of uitkeringsspecificatie elke maand inleveren? Dat doet u ook via Mijn Inkomen. Via Mijn Inkomen gaat het inleveren veilig en snel.

Verzenden documenten

Vragen wij u om documenten bij ons in te leveren? Voor een aanvraag of voor een onderzoek naar uw uitkering? Gebruik dan het formulier voor verzenden: www.ijsselgemeenten.nl/verzenden. De gegevens komen dan snel op de juiste plek.

Contactformulier

Heeft u een vraag? Vul dan het contactformulier in op www.ijsselgemeenten.nl/contactformulier. U daar ook een document meesturen. Of bel met uw vraag naar: 010 - 284 84 57 (op werkdagen van 8.00 tot 14.00 uur).

Post of balie

Natuurlijk kunt u documenten ook met de post sturen. Stuur het naar:
Sociale Zaken IJsselgemeenten
Antwoordnummer 760
2900 WE Capelle aan den IJssel. 
Een postzegel is niet nodig. 
Wilt u uw documenten persoonlijk afgeven? Kom naar onze balie. Maak eerst een afspraak via www.ijsselgemeenten.nl/afspraak-maken