Gebruik Mijn Inkomen, geen e-mail

Mijn Inkomen is uw persoonlijke pagina op onze website www.ijsselgemeenten.nl. U kunt hier al uw gegevens bekijken en wijzigingen aan ons doorgeven. U kunt ook documenten uploaden. U logt in met uw DigiD. Wel zo veilig. Stuur geen e-mail met persoonlijke gegevens.

U vindt in Mijn Inkomen veel informatie over:

  • betalingen, die wij aan u deden (Uitkeringsspecificaties)
  • jaaropgaven
  • vakantiegeld, dat we voor u apart houden
  • schulden bij Sociale Zaken
  • contactpersonen, zoals uw casemanagers

Gebruik geen e-mail

Veel van onze e-mailadressen gebruiken we niet meer. Het is namelijk niet veilig om persoonlijke gegevens met e-mail te sturen. Helaas krijgen we nog vaak belangrijke gegevens via de e-mail. Om uw privacy te beschermen hebben we onze e-mailboxen gesloten.

Wijzigingen doorgeven?

Wilt u een wijzigingen doorgeven in uw inkomen of situatie. Gaat u bijvoorbeeld aan het werk, verhuizen of op vakantie? Geef het door via Mijn Inkomen. U kunt meteen documenten meesturen. 

Loonstrook of uitkeringsspecificatie inleveren? 

Werkt u of krijgt u een andere uitkering? En moet u uw loonstrook of uitkeringsspecificatie elke maand inleveren? Dat doet u ook via Mijn Inkomen. Via Mijn Inkomen gaat het inleveren veilig en snel. 

Uitkeringsspecificaties op papier

U krijgt een uitkeringsspecificatie op papier als uw uitkering wijzigt. Dit is in ieder geval als de hoogte van de uitkering wijzigt op 1 januari en 1 juli. En als er iets in uw situatie wijzigt. Bijvoorbeeld bij een wijziging van uw inkomsten of in uw gezin. 

Verzenden documenten

Moet u documenten bij ons inleveren? Voor een aanvraag of voor een onderzoek naar uw uitkering? Gebruik dan het formulier voor verzenden: www.ijsselgemeenten.nl/verzenden. De gegevens komen dan snel bij ons binnen.

Contactformulier

Heeft u een vraag? Vul dan het contactformulier in op www.ijsselgemeenten.nl/contactformulier. U daar ook een document meesturen.

Post of balie

Natuurlijk kunt u documenten ook met de post sturen. Stuur het naar:

Sociale Zaken IJsselgemeenten

Antwoordnummer 760

2900 WE Capelle aan den IJssel. 

U hoeft dan geen postzegel te plakken. Wilt u uw documenten persoonlijk afgeven? Kom naar onze balie. Maak eerst een afspraak via www.ijsselgemeenten.nl/afspraak-maken.

Bel ons

U kunt ons ook bellen met uw vraag via 010 - 284 84 57. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 14.00 uur te bereiken.