Verzenden documenten

HOME  |  Verzenden documenten

Verzenden documenten

Als uw inkomsten iedere maand wisselen, stuur uw loonstrook of (uitkerings)specificatie dan zo snel mogelijk op. Dit doet u via het online formulier.

Verzend uw documenten

U heeft hierbij nodig:

  • een DigiD-inlogcode
  • uw documenten digitaal (van papieren maakt u een scan of foto) 

U kunt 1 soort document tegelijk naar ons sturen. Heeft u meer documenten voor ons? Gebruik het formulier dan nog eens.

Storing formulier Verzenden documenten

Van 27 maart 9:00 uur tot 11 april 16:00 uur werkte het online formulier verzenden documenten niet goed. Daardoor hebben we de verzonden documenten niet ontvangen. 

Door de fout zijn de documenten niet opgeslagen en doorgestuurd naar onze medewerkers. Inmiddels is de fout verholpen. Niemand heeft de documenten ontvangen.

Heeft u ons in deze periode documenten verzonden? Dan vragen we u deze snel opnieuw te versturen. We kunnen dan uw aanvraag of betaling zo snel mogelijk verwerken. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Of krijgt u problemen door de vertraagde afhandeling van uw aanvraag of betaling? Bel of mail dan naar onze informatielijn via socialezaken@ijsselgemeenten.nl of 010 - 284 84 57.

Soorten documenten

U kunt dit formulier gebruiken voor een:

  • Loonstrook
  • Uitkeringsspecificatie (WW – ZW – WAO – enzovoort)
  • Inkomensspecificatie (pensioenen, nabetalingen, enzovoort)
  • Bon, nota of factuur voor bijzondere bijstand
  • Bankafschrift
  • Bewijs voor afhandelen van een aanvraag of voortzetting van een uitkering
  • Iets anders

Post

Per post stuurt u documenten gratis (geen postzegel nodig) naar ons:

IJsselgemeenten
t.a.v. Sociale Zaken
Antwoordnummer 760
2900 WE Capelle aan den IJssel

Top