Gemeentelijke Ombudsman

HOME  |  Gemeentelijke Ombudsman

Gemeentelijke Ombudsman

Voor inwoners van Capelle en Krimpen aan den IJssel: Ontevreden over onze dienstverlening? Dien dan eerst uw klacht in bij IJsselgemeenten. Wij behandelen de klacht volgens de klachtenregeling. Als u niet tevreden bent met de wijze waarop IJsselgemeenten uw klacht heeft afgehandeld, kunt u uw klacht voorleggen aan de gemeentelijke Ombudsman. De Ombudsman is onafhankelijk van IJsselgemeenten. 

Inloopspreekuur

De ombudsman houdt eens in de 2 weken een inloopspreekuur. Hier kunt u zonder afspraak advies vragen over uw klacht. Vergeet niet relevante documenten mee te nemen, dat hebben medewerkers van de ombudsman namelijk nodig om een goed beeld van uw klacht te krijgen.

Donderdag van iedere even week van 9.00 tot 10.00 uur

Gebouw van cultuurpodium Capsloc
Pelikaanweg 3 in Capelle aan den IJssel
 

U kunt ook gebruik maken van de inloopspreekuren in Rotterdam of de andere aangesloten gemeenten. Klik hier voor een volledig overzicht van de spreekuren.

Contact

Op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur via telefoonnummer 010 - 411 16 00.

Bezoekadres Minervahuis I
Meent 106, 4e etage
3011 JR Rotterdam

Klacht indienen

Wilt u direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier op de website van de ombudsman. Verder kunt u een klacht indienen via e-mail: info@ombudsmanrotterdam.nl of fax: 010 - 241 84 99.

Top