Voor inwoners van Capelle en Krimpen aan den IJssel: Ontevreden over onze dienstverlening? Dien dan eerst uw klacht in bij IJsselgemeenten. Wij behandelen de klacht volgens de klachtenregeling.

Als u niet tevreden bent met de wijze waarop IJsselgemeenten met uw klacht is omgegaan, kunt u uw klacht bespreken met de gemeentelijke Ombudsman. De Ombudsman is geen onderdeel van IJsselgemeenten.

Klacht indienen

Wilt u meteen een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klacht indienen(externe link) op de website van de ombudsman.
Ook kunt u een klacht indienen via e-mail: info@ombudsmanrotterdam.nl of fax: 010 - 241 84 99.

Inloopspreekuur

De ombudsman houdt eens in de 2 weken een inloopspreekuur. Hier kunt u zonder afspraak advies vragen over uw klacht. Breng belangrijke documenten mee, die hebben medewerkers van de ombudsman nodig om een goed beeld van uw klacht te krijgen.

Donderdag van iedere even week van 9.00 tot 10.00 uur

Gebouw van cultuurpodium Capsloc
Pelikaanweg 3
Capelle aan den IJssel
 

U kunt ook gebruik maken van de inloopspreekuren in Rotterdam of de andere aangesloten gemeenten. Klik hier(externe link) voor alle spreekuren.

Contact

Op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur bereikbaar:

Bezoekadres

Minervahuis I
Meent 106, 4e etage
3011 JR Rotterdam